[wds id=”8″]

ВИКОРИСТАННЯ СПЛАВІВ В ЗАЛІЗНИЧНІЙ ГАЛУЗІ

В залізничній галузі, як і в автомобільній, широке та різноманітне застосування знаходять нержавіючої сталі та спеціальні сплави. Різні сорти нержавіючої сталі забезпечують повний вибір для виробників. Незалежно від того, якої сфери залізничного транспорту це стосується, будь то пасажирських або вантажних перевезень, метро або швидкісного трамвая, компанія VOJAY може запропонувати повний спектр нержавіючих сталей та спеціальних сплавів.

Ми пропонуємо наступні сталі та сплави для застосування в залізничній інженерії:

Нержавіючі сталі

Існує зростаюча тенденція серед залізничних операторів у перевазі аустенітной нержавіючої сталі перед вуглецевими сталями в конструкціях та будівництві рухомого складу через наступні переваги: ??високу міцність та меншу вагу, високе поглинання енергії при ударі, велику корозійну стійкість та вогнестійкість.

Ці якості дозволяють знизити вагу за рахунок створення більш тонких секцій, профілів та панелей. Наприклад, така сталь, як AISI 301LN (W.N.: 1.4318; ГОСТ: 07Х16Н6) з високою міцністю та дуплексні нержавіючі сталі поєднують низький вміст нікелю з високою механічною міцністю тим самим представляючи ефективну альтернативу маркам зі стандартними класами міцності. Це в свою чергу передбачає наступні фінансові вигоди: тонше також означає легше, що для залізничних вагонів, особливо на приміських маршрутах та метро, ??означає значну економію енергії на всьому протязі їх життєвого циклу.

Компанія VOJAY пропонує високоефективні високоміцні нержавіючі стали на додаток до багатьох інших стандартних високоміцних сталей для кузова пасажирських вагонів такі як: AISI 301 (W.N.: 1.4310; ГОСТ: 07Х16Н6), AISI 301LN (W.N.: 1.4318; ГОСТ: 07Х16Н6), AISI 201 (W.N.: 1.4372; ГОСТ: 12Х15Г9НД), та інші.

Сплави опору

В конструкціях та при будівництві рухомого складу залізниці, а саме тепловозів ТУ, ТЕ, ТЕП, які ще курсують на теренах України, використовують сплави опору для формування блоків резисторів.

Ми пропонуємо наступне рішення у вигляді сплавів опору:

  • FeCrAl 125 (W.N.: 1.4725; ГОСТ: Х15Ю5);
  • FeCrAl 140 (W.N.: 1.4767; ГОСТ: Х23Ю5);
  • FeCrAl 145 (W.N.: 1.4765; ГОСТ: Х23Ю5T).

Cплави на основі алюмінію

Зв’язок між алюмінієвою промисловістю та залізницею тягнеться з далекого минулого, насправді майже з моменту заснування самої алюмінієвої промисловості у 1888.

Підбір алюмінієвих сплавів для залізничних вагонів проводиться на основі легкості виготовлення, механічної міцності, зварюваності та корозійної стійкості. В результаті, найбільш використовуваними в роботі сплавами є алюміній-магній (5xxx) та алюміній-магній-кремній (6xxx). 6xxx сплави можуть піддаватися термічній обробці та можуть забезпечити більш високу міцність, гарну корозійну стійкість і хорошу зварюваність.

У керівництві Алюмінієвої Асоціація (АА) по ремонту алюмінієвих вагонів вказується на те, що найбільш часто використовуються листи або пластини з сплавів 5052, 5083, 5086, 5454 і 6061. Як екструзійних матеріалів зазвичай використовуються сплави 5083, 6061, і в меншій мірі, 7005. Нові сплави, такі як 5059, 5383, і 6082, були також використані для вагонних додатків. Зварювання не є проблемою для більшості із згаданих вище сплавів.

Цікаво відзначити, що передові поїзда і раніше використовували ці матеріали. Наприклад, японська Сінкансен використовує сплав 5083, а також 7075 сплав, який частіше використовується в якості аерокосмічного матеріалу, в той час як німецький Transrapid використовує лист з 5005 сплаву для панелей і сплав 6061, 6063 і 6005 для профілів.

Деякі недавні дослідження в області модернізації залізничних матеріалів, розглядають нові алюмінієві сплави, що містять скандій. Скандій забезпечує найбільший ступінь міцності атома будь-якого елемента в процентному співвідношенні при додаванні в алюміній. Невеликі добавки (0,1-0,2 мас%), як було показано, покращують механічні властивості, мікроструктуру деформуються алюмінієвих сплавів, а також зварюваність, зменшуючи гаряче розтріскування в області зварного шва. Так як всі ці фактори мають відношення до застосування алюмінію в залізничній індустрії, було проведено дослідження, щоб встановити, чи можуть сплави 5ххх, 6ххх, і 7ххх містять скандій бути використані в поєднанні з передовою технологією зварювання, наприклад, зварювання тертям з перемішуванням, щоб підвищити ефективність алюмінієвих сплавів для залізничних додатків.

Зварювальні матеріали

Під час будівництва, модернізації або ремонту рухомого складу залізниці, як правило, є потреба в зварювальних матеріалах. В залежності від матеріалу конструкції компанія VOJAY пропонує зварювальні матеріали для вуглецевих та нержавіючих сталей, сплавів на основі нікелю, алюмінію та міді.

Специфікації матеріалів
Дізнатися більше

Вибір матеріалу в залізничній галузі не є однозначним. Більшість відповідей лежить в площині науки сплавів та техніки, а тому потребує деяких спеціальних знань у відповідній області.

Будь ласка, зв’яжіться з нашим технічним фахівцем щодо будь-якої допомоги, яка вам може знадобитися у вашій конкретній області застосування.

Каталоги продукції
Дізнатися більше